Pstrąg z grilla


Jak 1 maj to grill :p co z tego, że w domu w kuchni :p wszędzie wszyscy mówią o grillowaniu, jakby to była jakaś tradycja narodowa, więc postanowiłam się dołączyć :D
Mój pierwszy raz z rybą z grilla :p



Pstrąg:
Rybę oczyściłam, wymyłam, zdekapitowałam :p do środka włożyłam troszkę masła, 1/4 pęczek natki poszatkowany, ząbek czosnku przeciśnięty przez prasę i po plasterek cytryny. Rybę z wierzchu posypałam solą i pieprzem. Grillowałam na nagrzanej patelni posmarowanej lekko olejem kokosowym z obu stron przez około 10 minut. Przełożyłam na zwykła patelnię, Przykryłam folią i wstawiłam do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 15 minut.

Pieczarki i cukinię umyłam, pokroiłam i grillowałam na czystej patelni bez tłuszczu.

Sałatka:
1/3 dużego pora
1 jabłko
1 marchew
Łyżka jogurtu naturalnego

Pora pokroić w plasterki, jabłko i marchew zetrzeć na tarce. Dodać jogurt i wymieszać razem :)

Komentarze