Kurczak curry duszony w pomidorach z brokułem

Kiedy nic mi się nie chce, gotuję na zasadzie 'co mi w ręce wpadnie'. I wychodzi najlepiej :)



kawałki kurczaka, u mnie 2 duże nogi
puszka pomidorów
opakowanie mrożonych brokułów
1 cebula
2 ząbki czosnku
przyprawa curry

Nogi z kurczaka obtarte w mieszance przypraw curry (moja garam masala) i zostawione na około godzinę w lodówce. Na patelni rozgrzany olej kokosowy, podsmażony kurczak na złoto z obu stron, zdjęty z patelni na talerzyk. Na tą samą patelnię wrzucona poszatkowana cebula i czosnek, kiedy się zeszklą dodana puszka pokrojonych pomidorów. Chwilkę podgotowane. Na wierzch poukładane kawałki kurczaka, na to wrzucone mrożone brokuły. Całośc podlana szklanką wody i duszona pod przykryciem około 40 minut na malutkim ogniu.

Sałatka to sałata lodowa, pomidor, ogórek kiszony, feta i granat.

Komentarze