Ekspresowe placki żytnie jako alternatywa do chleba

Kiedy chce się kanapek ale nie ma chleba który bym zjadła :P

Improwizacja jest wspaniałą zdolnością! Jak ja się cieszę że ja ją posiadam :D

Te placuszki żytnie powstały z potrzeby chwili. Nic więcej. Chciało mi się 'kanapek' z łososiem.. ale nie było nigdzie chleba który by:
a. chciała
b.mogła
c. przełknęła

Przekopałam szafki et voila!!



Składniki:
1 jajko
Pół szklanki mleka
Mąka żytnia razowa, na oko, aż ciasto będzie gęste, u mnie to chyba ze 4 łyżki były




Jajko i mleko wymieszać razem, a następnie dodawać mąkę cały czas mieszając aż do uzyskania gęstego ciasta. Gęstego, czyli konsystencji takiego na racuchy, albo trochę gęstszego niż na naleśniki. Smażyć po obu stronach, na odrobinie oleju (albo bez jak ktoś ma mega fajne patelnie).


U mnie posmarowane serem labneh, obłożone łososiem z koperkiem i skropione cytryną.


Surówka z pekinki, pomidorów, ogórka, rzodkiewki, szczypiorku i pora

Komentarze