Owsiane gofry

W moim domu rodzinnym nie było gofrów, więc i ja mam rzadko na nie ochotę, ale kiedyś zamarzyłam o gofrach z truskawkami... i je zrobiłam :D Przepis ten popełniłam wielokrotnie, zawsze z dobrym wynikiem. Co ciekawsze, dopiero niedawno dorobiłam się takiej specjalnej gofrownicy a wcześniej owe 'gofry' robiłam na patelni grillowej i też wychodziły super! Rozpusta w biały dzień!

Owsiane gofry!




 




Gofry:
200 g mąki owsianej
2 jajka
150 g mleka
50g oleju z pestek winogron
Łyżeczka cynamonu
Łyżeczka proszku do pieczenia

Wszystko razem wymieszać, odstawić na 20 minut. Smażyć z obu stron na patelni grillowej, po 2 łyżki ciasta na placuszek lub do uzyskania złotych gofrów w gofrownicy (tutaj to już zależy od samej maszynki i nie mam pojęcia ile czasu zajmie, trzeba na oko ;) ).


Podawać z bitą śmietanką i truskawkami 

Komentarze